FAQ

Cum pot plăti pentru comanda mea?
Puteți utiliza următoarele metode de plată pentru a achita comanda dumneavoastră:
plata la livrare
plata prin transfer bancar
plata prin card de credit
PayPal
Google Pay
Apple Pay
Cât durează plata prin transfer bancar?
Dacă ați ales plata în cont la comandă, comanda dvs. va fi expediată imediat ce plata este creditată în contul nostru. De obicei, durează 24 de ore (în zilele lucrătoare) pentru ca plata să fie creditată în contul nostru bancar. În cazul weekend-urilor și al sărbătorilor, acest timp se prelungește, deoarece transferurile bancare nu sunt creditate în aceste zile. 
Verificați întotdeauna simbolul variabilei, dacă ați introdus un simbol variabil greșit, plata nu va fi procesată. În acest caz, vă rugăm să ne trimiteți o confirmare de plată în e-mailul dumneavoastră, deoarece va trebui să căutăm manual plata.
Unde pot găsi factura pentru comanda mea?
Veți primi o factură pentru comanda dvs. prin e-mail imediat ce vă trimitem comanda.
În cât timp voi primi comanda mea?
Comenzile primite înainte de ora 12:00 sunt expediate în aceeași zi (valabil pentru zilele lucrătoare). Dacă este posibil, comenzile primite după ora 12:00 sunt expediate în aceeași zi. Termenul de livrare este de 48-72 de ore și este indicat pentru fiecare produs.
Cum pot beneficia de livrare gratuită?
Veți beneficia de livrare gratuită la cumpărături de cel puțin 150 RON.
Cum pot urmări locația comenzii mele?
În cel mult 24 de ore de la plasarea comenzii, veți primi informații despre pachet și un link de urmărire în căsuța dvs. de e-mail. După ce comanda a fost plasată, nu putem accelera livrarea, așa că vă recomandăm să contactați direct transportatorul dacă livrarea durează mai mult.
Vreau să returnez bunurile
Produsul nu vi se potrivește și doriți să îl returnați? Puteți returna comod produsul nefolosit la adresa noastră din Oradea. Dacă doriți să returnați produsul achiziționat, vă rugăm să ne contactați la [email protected].
Puteți returna produsul în termen de 14 zile de la primirea comenzii. Acest lucru nu se aplică în cazul achizițiilor corporative.
Se întâmplă adesea ca un client să comande un produs pentru un model de telefon greșit. Nu este nimic în neregulă cu acest lucru, există sute de modele de telefoane, tablete și ceasuri pe piață, iar etichetele acestora sunt adesea similare, ceea ce poate crea confuzie. Prin urmare, vă vom ruga să verificați mai întâi dacă produsul pe care l-ați comandat este cel corect.
Codul de model al dispozitivului dvs. (telefon mobil, tabletă, ceas inteligent) poate fi găsit pe cutia dispozitivului sau în setări, la secțiunea Setări - Informații despre dispozitiv. De asemenea, ne puteți trimite o fotografie a cutiei din spate - veți găsi codul exact al modelului pe spate. Vă vom sfătui apoi să alegeți produsul potrivit.
Vreau să fac schimb de bunuri
Nu sunteți mulțumit de produsul dumneavoastră și doriți să îl schimbați cu altul? Puteți returna în mod convenabil produsul nefolosit, trimițându-l la adresa noastră din Oradea. Dacă doriți să schimbați produsul achiziționat, vă rugăm să ne contactați la [email protected]. Dacă credeți că ați comandat un model greșit, vă vom ruga să verificați mai întâi modelul. Puteți schimba produsele în termen de 100 de zile de la data primirii comenzii dumneavoastră.
Se întâmplă adesea ca un client să comande un produs pentru un model de telefon greșit. Nu este nimic în neregulă cu acest lucru, există sute de modele de telefoane, tablete și ceasuri pe piață, iar etichetele lor sunt adesea similare, ceea ce poate crea confuzie. Prin urmare, vă vom ruga să verificați mai întâi dacă produsul pe care l-ați comandat este cel corect.
Codul de model al dispozitivului dvs. (telefon mobil, tabletă, ceas inteligent) poate fi găsit pe cutia dispozitivului sau în setări, la rubrica Setări - Informații despre dispozitiv. De asemenea, ne puteți trimite o fotografie a cutiei din spate - veți găsi codul exact al modelului pe spate. Vă vom sfătui apoi să alegeți produsul potrivit.
Cum ne puteți contacta?
- prin e-mail la [email protected]
 - prin chat online pe site-ul nostru
 - prin intermediul formularului de contact
 
Oferiți reduceri de cantitate?
Da. Dacă sunteți un serviciu, un magazin, o școală sau o altă instituție, sau un client mai mare, vom fi bucuroși să stabilim reduceri atractive de cantitate pentru dumneavoastră. Doar contactați-ne la [email protected]. Vă rugăm să includeți în e-mailul dumneavoastră produsele și cantitățile pe care doriți să le comandați.
Trebuie să mă înregistrez pentru a crea o comandă?
- posibilitatea de a vă salva adresa de livrare (ceea ce accelerează completarea detaliilor pentru comenzi viitoare)
 - posibilitatea de a urmări starea comenzii în contul dvs.
 - posibilitatea de a descărca facturile
 - obțineți o imagine de ansamblu a comenzilor dvs.
 
Nu pot crea o comandă
- articolul pe care doriți să îl comandați (link / codul produsului / denumirea produsului)
 - detaliile de livrare, inclusiv numărul de telefon și adresa de e-mail
 - modalitatea de transport și de plată
 
